vrijdag 9 januari 2015

Update 09/01/2015

Hey,


Het is  alweer 2015 wat gaat het snel allemaal , ik wil all mijn lezers een gelukkig en gezond 2015 wensen ! Dit is mijn eerste update van 2015 dus als je benieuwd ben lees dan verder.




                             




Hoe gaat het met mij ? 

Heel goed zelfs nou ja tot nu toe dan en ik hoop dat zo blijft, want ik sta nu echt goed voor op school , in mijn vrienden kring gaat ook goed nou ja hier en daar een beetje ruzie maar ja dat hoor er beetje bij ! Ik vind het nog steeds leuk om te dansen dus met dansen gaat het ook goed. In de familie gaat het super zelfs, dus ik ben heel erg blij met het begin van 2015 ! Ik hoop dat dit het hele jaar een beetje zo blijft en dat ik me kan richten op mijn blog en hobby's.



Mijn plannen van 2015 ? 

Ik zou het niet echt weten want ik ben er niet zo goed in , aan mijn planning houden. Maar zou wel willen proberen , mijn school goed te doen , en het bloggen wat vaker , meer tijd besteden aan familie
En vrienden , en gezond te leven ! Ik hoop dat dit me lukt. (hahahah) 





Bedankt voor het lezen xoxo mij 

3 opmerkingen:

  1. hihi je kan niet meer dan je best doen...om een gezond leven te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, ik heb je genomineerd voor het Liebster award! Meer informatie hierover vind je op mijn blog: http://alwaysemmax.blogspot.nl/
    Liefs, Emma.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡