dinsdag 23 december 2014

Kerstvakantie❤️Helix piercing



Hey,

Ongeveer vier weken geleden heb ik mijn helix piercing laten schieten. Ik had er zelf wel paar vragen over die ik niet wist. Via internet en mensen die al zo'n helix hadden heb ik antwoord gekregen op mijn vragen. Dus dacht ik laat ik een update schrijven wie heet help ik er iemand mee. Lees verder voor mijn helix piercing update.




Heb ik mijn helix laten schieten of piercen ?
Ik heb hem laten schieten omdat ik het veel goedkoper en minderpijnlijk vond. Ze zegen dat schieten niet zo goed is en dat het verboden en zo is en blablablablabla dit was in mijn geval niet waar!

Doet het pijn? 
Nee, tijdens het schieten niet echt nee maar na een dag of 3 kan het best wel bitchies zijn. Mijn oor werd toen een beetje onstoken ik heb een middeltje gekocht voor 2 euro die het ontsmette genaamd Augusta ohrloch Kosmetikum

Hoe moet je het schoon houden ?
Ik maak net schoon met een wattenstaafje en daar doe ik een paar druppels van Augusta ohrloch Kosmetikum op en ga ik er mee om mijn helix heen.

Hoe lang moet het genezen?
Een helix kan wel een paar jaar duren voor dat het heelemaal pijn loos genezen is. Maar dat is het sowieso wel waard want als het nou eenmaal genezen is hij je iets moois voor een lange tijd. ( voor de mensen die twijfelen om zo'n helix te nemen , ik zou zegen gewoon doen want het is echt iets moois!)





Ik hoop dat je hier iets aan gehad hebt.
Bedankt voor het lezen xoxo mij 

11 opmerkingen:

  1. Super leuke artikel!:) , ik heb nu 1 gaat je in mijn oor en ga nu voor mijn 2e♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat duurt het lang voor het helemaal genezen is! Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Fanta, wat staat het mooi bij je, die helixpiercing! Vind het zelf ook erg leuk en mooi, maar ik ben echt bang voor de pijn :-) Watje he?
    Dank voor je bezoekje aan mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind dit soort piercings erg gaaf mijn zus heeft er al jaren 1. Wat goed dat je een aantal tips en ervaring met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat ♡